August 2006


El dia a dia31 Aug 2006 12:00 am
by Jr

Aquest dia ha estat pensat per que la gent que té un blog es donin a coneixer nous blogs, i d’aquesta manera els bloguers coneixin més bloguers.

Les instruccions del Blogday son:

  • Trobar 5 blogs nous que es considerin interessants.
  • Informar o avisar als autors seleccionats la recomanació que s’ha fet al nostre blog.
  • Escriure una breu descripció de cada blog seleccionat i enllaçar-los.
  • Publicar una entrada el dia 31 d’Agost, el BlogDay, informant dels 5 blogs seleccionats.
  • Agregar el TAG BlogDay de Technorati i un enllaç al site de BlogDay.

Així doncs, els blogs que he seleccionat són:

Rubenologia.net: És un blog personal. Primer estava més enfocat a temes tècnics referents a informàtica, diseny/creació de pàgines web, etc … però ara el fa anar més per explicar la seva estància a la Ciutat de NY. MOLT INTERESSANT !!

El Calaix d’Iblitz: Un altre blog on es parla una mica de tot.(En Català)

Pols d’Estels: Un blog dedicat a l’astronòmia.(En Català)

El Blog de Enrique Dans: És un blog d’investigació i opionio sobre els sistemes i les tecnologies de l’informació.

in web we trust: Un blog personal d’en Fernando Blat, desarrollador a The Cocktail, sobre programació, web i Ruby on Rails.

Ja se que m’he deixat molts blogs interessants, però com que havia de fer una selecció he cregut que aquests eren un exemple apropiat d’alguns blogs que vaig mirant freqüentment.

El dia a dia29 Aug 2006 12:32 pm
by Jr

Avui navegant per la xarxa de xarxes, internet, he trobat una web molt interessant. És un blog disenyat per a que la gent pugui aprendre anglès fàcilment.
La creadora és una noia bilíngüe, amb familia anglesa … amés també és professora d’anglès … sens dubte unes bones credencials per ensenyar anglès.

La web és: http://elblogdelingles.blogspot.com/ doneu-hi una ullada …

El dia a dia26 Aug 2006 01:23 pm
by Jr

Segons publica el diari Electrònic Independent Vilaweb, les aerolínies Air France i KLM estàn canviant la típica etiqueta adhesiva amb codi de barres de tota la vida per uns xips amb tecnología RFID. Teòricament això ha de solucionar el problema de la pèrdua de maletes als aeroports … A quina persona que viatja sovint no li han perdut algun cop alguna maleta ? Si més no durant unes hores/dies/setmanes/mesos.

Al final potser si que ens haurem de plantejar d’anar a Oslo.
Encara que faci molt fred, com es veu a les fotografies, de les opinions no molt bones que n’he llegit, i el nívell de vida massa alt (preus excessivament cars), crec que també te coses bones i un bonic paissatge; i no cal dir les postes de sol impresionants que hi han !!!

Blogs que parlen de oslo:

Coses interessants sobre Noruega en general:

Noruega: terra de cascades, fiords i boscos

Viatjar a Noruega és viatjar a una terra amb una naturalesa desbornant de cascades, fiords i boscos absolutament impresionants i abundants esquirols, rens, i cèrvols … Una opció es viatjar per la costa oest fins a Bergen. Desde allà hi ha numeroses rutes que van cap als fiords. Però aquesta és una altra història …

Informació útil per a viatjar a Noruega:

Temperatures: Depenen de l’altura, però van desde uns 2 a 5 C, pels matins fins als 15 -18 C. segons va avançant el dia. Es tracta de temperatures típiques o habituals, poden variar depenen del tipus d’estiu.

Plujes: freqüents. Generalment els noruegs adverteixen de l’alternància entre una setmana de pluja intensa i una altra de solejada, però no sempre és així.

Roba: el fred és molt sec, el que fa que no sigui necessari anar extremadament abrigat. Sí en canvi ens hem de preparar per la pluja. Robes de pluja i fred, encara que aquest últim sigui molt portador.

Idioma: si tens un bon domini del anglès no tindràs problema.

Preus: alts. Al ser un dels països amb més renta per habitant d’Europa els preus no són barats i potser són bastant més alts comparativament amb la majoria dels països de referència Europeus. La vida és cara. A resaltar que la gasolina és una mica més barata.

Carreteres: S’ha d’anar amb molt de compte per els gels i les plujes. No hi ha autovies.

Vols barats: S’aconsella veure directament les ofertes de Norwegian que te conexions amb ciutats espanyoles com ara Madrid, Alicant, Màlaga, Ibiza, Múrcia … i atravtives ofertes de vols barats.

El dia a dia24 Aug 2006 10:00 pm
by Jr

Si us agrada jugar-hi, i penseu que sou uns cracks mireu aquest vídeo.

avis: despres no us desilusioneu !!

A video used to be embedded here but the service that it was hosted on has shut down.

El dia a dia21 Aug 2006 11:33 pm
by Jr

Ara que esta tant de moda això dels Sudokus … navegant per internet he trobat una web on es poden fer Sudokus Online, la web en questió és: http://www.javivicente.com/sudoku/

Sabíeu que:

– Al Segle XVII el matemàtic suís Leonard Euler ja va descriure els quadrats màgics llatins com una curiositat.

– El 1970 Walter Mackey ho publica com puzzle Number Place a la revista Math Puzzles and Logic Problems. Mackey teballava per l’editorial Dell Magazines (wiki) a NY.
– El 1984 l’editorial japonesa Nikoli ho publica en un altre diari. El nom original, Suji wa dokushin ni kagiru passa a abreviar-se Su Doku (Su = Número, Dolu = Sol: «Números Sols»).

– El 1986 ontrodueixen la varietat que els faria més populars: ha d’haver menys de 30 números com a «pistes» en la posició inicial, que amés ha de ser rotacionalment simètrica. Això no sempre es cumpleix als Sudokus actuals, així que els que veguis d’aquest mode es podrien considerar més purs.

– El 1997 Wayne Gould prepara alguns Sudokus pel diari The Times, que els publica bastant més tard: el desembre de 2004. Tres Dies després The Daily Mail publica els seus Sudokus amb el nom codenumber.

– El 2005 molts altres diaris britànics inclouen Sudokus a diari a les seves pàgines.

Cinema20 Aug 2006 04:37 pm
by Skune

Cinema

Poseidon

Web: http://wwws.warnerbros.es/poseidon/
Direcció: Wolfgang Petersen
Nacionalitat: EUA · 2006
Títol original: Poseidon
Actors: Josh Lucas, Kurt Russell, Emmy Rossum, Jacinda Barrett, Richard Dreyfuss, Mía Maestro, Mike Vogel, Jimmy Bennett, Andre Braugher
Idioma: En castellà.
Qualificació: No recomenda a menors de 13 anys.

És Any Nou, i la festa de cap d’any ha començat al mar de l’Atlàntic Nord, abordo del creuer de luxe Poseidón. Un dels millors vaixells de la seva classe, el Poseidón té una altura de més de 20 pisos, presumeix dels seus 800 camarots, i 13 cobertes per als passatgers. Aqueta nit, molts dels passatgers, s’han reunit per celebrar el Any Nou de manera luxosa a la sala de ball principal. Tots eleven les seves copes de cava a la vegada que le Capità Michael Bradford brinda per l’Any Nou y la banda (dirigida per Fergie de Black Eyes Peas) dona pas a una versió de Auld Long Syde.

Mentrestant, al pont, el primer oficial té la sensació de que alguna cosa no va bé! Mirant al horitzó, veuen una ernorme onada, una muralla d’aigua de més de 30metres d’altura que es dirigeix cap a ells a una gran velocitat. Intentaran de desviar el vaixell i evitar el major impacte, però es massa tard. L’onada golpeja amb gran força, llançant el vaixell pels aires, abans de donar-li la volta per complet. Els passatgers i la tripulació es veuen inmersos a la caiguda lliure que acaba en una immersió al mar, ja que l’aigua destrueix totes les finestres. Como a resultat uns centenari d’ocupants queden atrapats devall del mar dins de la sala principal del ball.

Haurien de permaneixer junts, segons el capità, i esperar el rescat. Un grup de persones, entre elles un jugador professional Dylan, un nen de vuit anys amb la seva mare Maggie, Robert un pare ansiós de trobar a la seva filla Jennifer i al seu promés Christian, una noia vergonyosa, un suicida i un jove escritor, intentarán trobar un camí junts a través de les deixalles mentres el vaixell continua esfonsant-se. Els llaços s’enfortirán ràpidament durants aquest viatge d’escales verticals, passadissos sense sortida y caigudes mortals. Es imprescindible confiar els uns amb els altres!!

Varis20 Aug 2006 12:01 pm
by Jr

Bé, per tots aquells que volgueu riure un ratet … no hi ha res millor que mirar el següent video … S’ha de dir pels que no sigueu de la EPS que aquest noi actualment fa segon de L’enginyeria Tecnica d’Informàtica de Gestió; es diu Xavier Cardet i té el sobrenom de “Bombeta” ja que es posa molt roig quan li parlen les noies …. nose si el vídeo l’haurà penjat voluntariàment … o si és un vídeo robat … espero pel seu bé, que li haiguin agafat i li haiguin publicat … pq sinò .. s’ha lluït !! 🙂

I sense extendre’m més … aquí teniu el vídeo !!

No tens Flash!
El dia a dia i Informàtica16 Aug 2006 11:44 pm
by Jr

Fa uns dies se’m va cremar el ventilador de la gràfica, i vaig estar mirant nous disipadors per poder-li posar. Vaig deixar el tema una mica aparcat, ja que com saveu vam anar a salou …. però avui finalment he anat a comprar el disipador en questió a: APPInformatica.

El disipador és de la marca Zalman i el model en concret es el VF700-Cu.

Zalman

Després he anat a buscar a la meva nena que sortia de repàs, i hem fet cap al PCBox a comprar uns Auriculars amb Micro, ja que vol que la senti la Irene !! Pro de moment … no els ha sapigut instalar jejeje demà aveure si ho arreglem 😉

I ara a dormir aviat … encara hem queda arreglar alguna cosa del Blog … pero demà serà un altre dia .. que hem toca matinar per anar a treballar a les 6 AM !!!

Coses Pendents:

  • Canviar el sistema de mostrar l’autor dels posts.
  • Reduir Tamany de les fotografies per a que carregui més ràpid la pàgina
El dia a dia15 Aug 2006 10:13 pm
by Skune

Lleida, 15/08/06

Avui es Festa a tot arreu pq es el dia de la Mare de Deu de Maria!!! I un dia com avui voliem marxar a Andorra amb la M.Alba i una amiga seva, l’Alba, a passar el dia per allí.

Com la setmana passada, haviem quedat en que avui marxaríem, nosaltres ahir vam baixar expressament de Salou, que estavem allí des del divendres. Vam aprofitar per anar-hi perquè eren les Festes de Salou, i com us hem explicat, feien el concert de la Oreja de Van Gogh i tenia ganes de veure una amiga de Galicia, la María, que des de que tenia 3 anys, cada any a l’estiu ens veiem a Salou.

Però ahir, mirant la previsió del temps, vam veure la següent previsió:

Temps

Després de veure el temps, hem decidit de no anar-hi, ja que si hem d’anar amb cotxe dues hores fins Andorra, i desprès per culpa del mal temps, no poder passejar pel carrer amb tranquilitat, ni poder anar de compres,… pues la solució va ser, deixar la sortida per un altre dia.

Així que avui, he fet relax total a casa !!!! i demà m’ha proposat la mama d’anar de compres pel carrer major, com que tinc festa… jejejeje

Concerts15 Aug 2006 01:47 pm
by Jr

Salou, 12/08/06

LODVG

El grup de PoP-Rock La Oreja de Van Gogh promocionant el seu nou disc “Guapa” estava de gira per Salou. El concert va començar puntual a les 22:00 PM i va acabar entorn les 24:00.

Preu de l’entrada anticipada: 22€

Segons un diari local, hi havien més de 10.000 persones, encara que hem sembla que aquesta xifra és una mica excessiva hi havia moltissima gent.

El grup va proporcionar un gran espectacle als seus seguidors cantant totes les cançons del nou disc, Guapa, i la majoria dels discs anteriors.

Ens van fer saltar, cridar, i cantar totes les seves cançons. En definitiva, ens va agradar moltissim !!!

Vam anar al concert la Maria, una amiga de Galicia de la meva nena, la meva nena i jo. Hi vam anar bastant aviat, allà a les 20:45h, per poder agafar un bon lloc, ja que teniem por de que hi hagués molta gent. Mentres esperavem, vam sopar amb un bocata. La veritat es que ens ho vam passar molt bé !!!

Les fotos, proximament al servidor de fotos !!

EDITAT: Les fotos estàn al servidor

Firefox